Glory of Love

Hvilken fantastisk slavinde jeg har…<3

Slavindemariamagdalena's Blog

Har beskrevet det før, nu gør jeg det igen, fordi jeg blev nostalgisk da jeg lyttede til noget  gammelt 80ér musik.

Vi var kun 14 år eller faktisk var vi kun 12, da vi begyndte at kyssede i krattet, og Han fulgte mig hjem gennem mørket i skoven, og inviterede mig med i bio. Minderne kan stadig fremkalde boblerne i maven, og jeg husker hvordan jeg inderligt ønskede mig, at Han ville gå videre, da Han krammede mig farvel i tusmørket. Ville Hans hånd dog bare indtage min endnu urørte krop, mine små faste bryster med de stive vorter. Alt i mig summede af længsel og lysten rasede, men Han lod mig vente. Gav kun så sparsomt lidt og alligevel nok til at fastholde mig. Allerede dengang sænkede jeg blikket, når vores øjne mødtes. Det var sært, for jeg gjorde det kun for Ham.

Han lod mig vente til jeg…

View original post 659 more words

Skriv et svar

