Brændemærket på krop og sjæl

I den stille nat ligger hun ved min side. Hun ligger på maven og hendes åndedræt er tungt, hun er forlængst rejst ind i drømmendes univers. Stille søger min hånd mod hendes lænd, søgende efter det brændmærke hun fik lavet for snart et år siden. Som en blind der lader sine fingre løbe over blindsskriftens magiske tegn, således stryger mine fingre igen og igen over det let ophovne mærke. Jeg kan ikke se det i mørket, men kan tydeligt mærke det. Jeg læser det for mit indre øje, nøjagtig som den blinde læser de mange prikker der tilsammen danner sætninger og ord. Det er et M på størrelse med en let forstørret tændstiksæske. Når jeg læser det med mine fingerspidser står der,” Ejet, krævet og mærket på krop og sjæl, til evig tid

Hendes brændmærke

9 kommentarer to “Brændemærket på krop og sjæl”

  1. Hans Kvinde Says:

    Og din stolthed stråler fra dit indlæg. Således også en brændemærket Herre. Flot 🙂

  2. Mmm.. man kan blive helt misundelig..

  3. Smukt og sensuelt. Det højeste kærlighed – at lade sig mærke – og bære mærket med kærlighed, glæde og stolthed.

  4. Master Faldt Says:

    Rigtig rigtig flot !
    Super flot præg og rene linier.
    Den ultimative kærlighedserklæring, både fra hendes, men også fra hans side.
    Glæder mig til onsdag, dér skal min kone mærkes endeligt.
    Er der nogle gode fif for at få det så flot som billedet viser?

  5. masterboas Says:

    Velkommen til D`Herre Master Faldt.

    Brændemærket har en helt speciel betydning for os begge og vi elsker det på hver vores måde. Det er forskelligt hvordan folk heler men jeg foreslår at når der dannes sår på brændemærket (i løbet af et par dage) fjerner såret igen og igen hver gang det heler op. Man kan evt bløde såret op i badet og så pille det op med en pincet. Dette er ret smertefuldt men man må lide for skønheden…;) Dette gøres 5-10 gange og samtidig med dette kan det hjælpe at tage en del solarium som også fremmer dannelsen af ar. Pas på når i piller sår af at i ikke kommer til at beskadige kanterne på brændemærket. marias mærke står rigtig klart og tydeligt selv her flere år efter. Andre jeg kender får deres brændt op lejlighedsvis for at få et tydeligt mærke. Denne guide er ikke endegyldig men blot vores gode erfaring med det…. Held og lykke til jer begge, i kommer sikkert til at elske det.

    • Master Faldt Says:

      Ja Master Boas, hvis mærket på billedet er flere år gammelt må din “opskrift” være god, så den vil vi forsøge at følge.
      Du har ret i at det bliver en meget personlig ting, men jeg fornemmer i vores forhold (har været gift i knap 20 år, men er først indenfor de seneste 3-4 år begyndt at bevæge os ind på dette område, selvom det har lagt i luften flere år) at det vil binde os endnu tættere sammen.
      Vi glæder os begge til at skabe dette ekstra bånd mellem os og hun specielt til at have dette “min egendoms mærke” på sig altid.
      Tror det kommer til at betyde at hun kommer nærmere der, hvor hun egentligt allerhelst vil være.
      Tak for en god, nobel og ærlig blog.

  6. misshal Says:

    Smukt

Skriv et svar

