Anne-Grethe Bjarup Riis

Nogle mennesker er på en gang både smukkere og mere sympatiske når de holder deres kæft. Anne-Grethe Bjarup Riis er en af den slags ! Ved første øjekast en ganske nydelig kvinde, men så snart hun åbner munden så er det billede ødelagt for altid. Jeg erkender at mine holdninger på nogle områder måske ikke helt svarer til den tid jeg er født i, men det gør Anne-Grethe’s heller ikke. Hun skulle være født så hun levede i de frigjorte år omkring 1960 på femø’s kvindelejr http://www.kvindelejren.dk/. Undfanget af to lesbiske rødstrømper der havde insemineret sig selv, med sæd fra en homoseksuel ven fra København. Anne-Grethe Bjarup Riis er ikke min kop the, tak for kaffe siger jeg bare. Hun skulle have en i røven og smides i seng til hun kunne opføre sig pænt…..:P

14 kommentarer to “Anne-Grethe Bjarup Riis”

  1. […] af Master Boas indlæg om Annegrete Bjarup Riis (link), måtte jeg skrive […]

    • masterboas Says:

      @Lakajira Fint indlæg på hendes blog, dejligt med refleksion selvom vi ikke er enige…. Hils Herren din..

  2. Men dog interessant nok til et indlæg Kære Hr Boas ;0)
    Jeg kan så rigtig godt li Anne-Grethe, hendes ærlige skarpe facon. Der er ikke så meget “putten i busken” med hende…. Herligt befriende!
    Feminisme og kvindelighed hånd i hånd… siger en submissiv feminist ;0)

    • masterboas Says:

      @Kyria Jeg sagde intetsteds at hun ikke var interessant som fænomen, blot knap så tiltalende som kvinde når hun åbner munden. Dette er min mening, men er nok klar over der findes andre meninger end blot denne. Jeg ser intet befriende i hendes fremtoning, og synes faktisk i dette tilfælde at det ville klæde danmark at proppe hende i en busk…. siger en Dominant patriarkalsk mandschauvinist som sætter en ære i at være det…..:)

  3. Røverdatter Says:

    Hvordan har vi nogensinde kunnet udholde at være i samme rum? 😛

  4. masterboas Says:

    @Røverdatter Tror det var fordi jeg blot bad dig holde kæft og være smuk når du blev for meget……:) Tænkte iøvrigt nok at indlægget ville være i den smag……

  5. Tjaa jeg må sande at jeg er enig med Master Boas…. hun ser nemlig dejlig ud hende Anne Grethe.. indtil hun åbner munden :S
    Hun frastødte mig i voldsom grad… jeg finder hende lettere nedladende overfor andre og en smule arrogant.
    Så hun er bestemt ikke min kop the.

    tøsensverden

  6. Sådan har jeg det med en del kvinder, jeg nævner i flæng – Anne Marie Helger, Mette Frederiksen, Ritt Bjerregaard, Iben Hjele…de har opbrugt deres taletid. Burde få en gag i munden og en sæk over hovedet, stilles i hjørne eller sælges til højstbydende.

  7. masterboas Says:

    @tøsensverden vi er enige…:)

    @tut Du er nu et rigtigt dukkebarn…..:) og enige er vi 100%. Højstbydende… ja jeg byder hverfald ikke på dem så lad nogle andre rende med dem. Men en auktion over dem kunne være en ganske sjov måde at fremprovokere deres ellers ret godt skjulte feministiske sider…….:P

  8. Eller også får i bare kamp til stregen hvad dominans angår ^^

    • masterboas Says:

      Hej søs

      Ja sådan kan man jo også vende den. Men når alt kommer til alt, ville en kvinde som Anna-Grethe nok have lige så lidt interesse i en som mig, som jeg har i hende…..:)

      Skøn dag til dig og dine…

      • Jamen helt sikkert! I er meget langt fra hinanden tror jeg ^^
        God dag til jer også 🙂

  9. He he 😀 Nice med et grineflip over noget så latterligt som en kvinde der nedgør alle uden hendes holdninger 😛

  10. jeg kan godt lide kvinder med “bid” og med deres meningers mod. Vi kvinder er ikke sat på jorden for at holde kæft og være “smukke”.

    Selvom Anne-Grethe (også i min optik) kunne have udtrykt sig lidt mere elegant, fik hun sat ord på omstændigheder som OGSÅ er nødvendigt at få med i debatterne om vores frisind og frie valg – og om ikke andet formåede hun at sætte misbrug af kvinder på dagsordenen.

    Hanne – sub uden at ønske samfundet tilbage til patriarkalske tilstande.

Skriv et svar

