Dengse har gjort en blog…!!

Mors dreng som findes her http://dengse.wordpress.com/2010/10/26/smæk/  har siddet og kedet sin blege røv i laser…. what to do what to do…. Jo, jeg ser om jeg ikke kan finde noget snavs, der rigtig kan forage mit småborglige og middelmådige ærkedanske intellekt bare en anelse, det skulle jo nok kunne lade sig gøre.  Sandelig den der søger finder, og fundet blev så min kone/slavindes blog http://slavindemariamagdalena.wordpress.com/ som heldigvis også foragede. Så var der materialle til at skrive et indlæg som alle dengsens små rygklappere så kunne gnide deres fedtede puslingehænder over, nej tænk sig har man set magen, en mand der slår sin, sikkert mindrebemidlede, hustru mens de har sex med hinanden. Se det er for groft, ja hun siger godt nok at hun er der frivilligt og har levet sammen med manden i over tyve år….. meeeen hun ved sikkert ikke hvad der er godt for hende og de behøver da bestemt begge terapi !!!!!!

OMG…… Er der noget der pisser mig af, så er det ikke personlig kritik eller dårlig research….. Nej noget af det der pisser mig af er, mennesker der konsekvent lukker lort ud af deres ellers så nydeligt kosmetisk opererede ganespalte, lort der er pakket ind i bedrevidende snævertsynede og alt for populistiske holdninger. Den kvalmende fornemmelse er næsten ikke til at håndtere og tankerne ledes øjeblikkeligt hen på Pia Kærsgaards kernevælgere…… Jeg klarer det simpelthen ikke…..

Dengsedreng….. Jeg magter ikke, som det voldspsykopatiske og afstumpede menneske jeg jo er, at forklare dig om samlivets mange nuancer og sexlivets ditto….. Jeg vil her anbefale google…. Nå nej du har jo søgt ellers havde du vel næppe fundet hendes blog. Nå men så må jeg vel spørge dig om alle vi der faktisk har denne seksualitet ikke er velkomne i dit univers, for faktum er at der er rigtig mange af os.

Nææææ…… det der er farligt for os som menneskehed er ikke voldspsykopater ej heller forstyrrede og selvskadende pigebørn der gerne vil have et par flade. Farligt er snæversyn og intolerance, disse to bergreber har bastet og bundet, dræbt og lemlæstet i millionvis af mennesker over hele kloden gennem alle tider.

Et godt råd til mors dreng må være at finde en hobby der IKKE includerer stigmatisering af dine medmennesker. Frimærkesamling skulle værre harmløst og så har du jo også noget at fremvise hvis du en dag skulle være så heldig at få et pigebarn med dig hjem.

7 kommentarer to “Dengse har gjort en blog…!!”

  1. nå ja MasterBoas, hvor meget kan man i grunden forvente en Dengse ved? Han render vel hen til moar bare han udfordres lidt i snæversynet. Måske Dengsen skulle løsne spændebåndet og blive lidt voksen… på den anden side præmature Dengser kan man vel ikke forvente det store fra, det frontale cortex er vel stadig for underudviklet til at opnå et højere erkendelsesniveau?

    LilleQ

  2. Boas gamle dreng.
    Jeg kan da godt læse, at dit indlæg stinker langt væk af alle de fordomme du selv har, og er stødt på igennem tiden. Skal jeg være helt ærlig, så rager det mig en pikblomst om du tæver din kæreste til lirekasse … hmmm … dame hver eneste fucking aften, resten af jeres fortæskede liv, sålænge I bare ikke vækker mine børn.

    Min pointe var – og det er den stadigvæk – at jeg ikke har noget til overs for mænd der slår, uanset hvilke begavede undskyldninger de kan komme op med.

  3. masterboas Says:

    @LilleQ Du har ret som så ofte, forventningerne til en dengse må nok ikke stilles for høje….. Og SMuk dag til hende…:)

    @Dengse Gamle dreng lød ellers lige så hyggeligt….:) dog gik den gode tone ret hurtigt tabt. Din pointe er ikke gået tabt på noget tidspunkt, sagens kerne er dog, at jeg ikke behøver din undskyldning for at slå, som du så charmerende kalder det.

  4. Som om du ikke kunne væe ligeglad Boas ?

  5. masterboas Says:

    @På overdrevet… Jo det kunne jeg sagtens vælge at være, jeg valgte dog anerledes…:) Velkommen til og pøj pøj med din nye blog..

  6. SM handler ikke om vold, dengse. For mig må du gerne have dine holdninger og ytre dem, men det jeg ikke kan snuppe, er manglen på respekt for at andre kan have en anden holdning.

    Jeg lever selv i et bdsm forhold som underkastet tøs – jeg trives ikke uden dominans – det forekommer mig unaturligt, at manden ikke skulle herske over kvinden. Jeg dyrker kønsforskellene. Min mand passer på mig som den dyrebareste ejendom, han ejer. Til gengæld for han min lydighed og underdanighed.

Skriv et svar

